Frei öl ürünleri


     Herkese merhaba
Tatil, bayram derken buraları biraz ihmal ettim sanırım.Umarım bayram tatiliniz iyi geçmiştir.

    Geçtiğimiz ay Frei öl'den çok güzel iki ürünle tanıştım.Öncelikle belirteyim markanın ürünleri vegan,alkol,paraben ve petrol türevleri içermiyor.Bu sebeple gönül rahatlığı ile kullanılabilinir.Kullandığım ürünler reinigungsol&maske ve gesichts öl idi.         .
  Reinigungsol&maske hem cilt temizliğinde hem de, özellikle, suya dayanıklı makyajı ciltten çıkarmakta çok başarılı.İçeriği ise bitkisel.Jojoba yağı, ayçiçek yağı, badem yağı, chia tohumu yağı ve manolya özünden olmuşmakta.Ürünü cildimize uygulayıp bir 5 dk beklettikten sonra yıkayarak temizliyoruz.
   Gesichts öl ise bizlerin kuru yağ olarak tabir ettiğimiz yüz, boyun ve dekolte bölgesine rahatla uygulayabileceğimiz yapış yapış yağ hissi bırakmayan, ciltte kolay emilen bir ürün, damlalıklı şişesi ile kullanımı çok pratik.
     İki ürün de çok kaliteli ve başarılı ben çok memnun kaldım.Ayrıca bu markanın  bebek ürünlerini kullanıp memnun kalan bir çok arkadaşım var.Bebek anneleri onlara da mutlaka göz atsın derim.
   Yeni ürün deneyimleri ile tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın

Yorumlar

  1. kışa doğru kuruyan cildim için alabilirim bunu..

    YanıtlaSil
  2. isim biraz sıkıntılı ama öl mek istemiyorum diyesim geldi vegansa kullanan çok olur gibi tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Alman firması olduğu için oil öl olmuş 🤗

      Sil
    2. :) Siz beğendiyseniz bize kullanmak düşer saygılar hanımefendi

      Sil
  3. Ben memnun kaldım ürünlerden :)

    YanıtlaSil
  4. Son zamanlarda bu markanın ürünlerini çok görür oldum güle güle kullan cano :)

    YanıtlaSil
  5. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ben de ürünleri çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Frei öl ürünlerini daha önce kullanmadım ve hatta duymadım. Benim kozmetik markalarıyla ve ürünleriyle pek aram yok aslında. Ama ihtiyaç duyduğumda elbette kullanıyorum. Bu ürünleri denemek isterim teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)